Mistrz Gry
|
|
Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Uchodźca/siermięga - najsłabsi i najgorzej wyposażeni ze wszystkich, ich zdrowie psychiczne często woła o pomstę do nieba - pewnie dlatego atakują prawie wszystko, co się rusza, rzucając się często na pewną śmierć. Słabo uzbrojeni i słabo odziani - typowe mięso armatnie.
WO - 1, WK - 1
Siła 3, żywotność 10
Zręczność 4,
Siła Woli 1,
Inteligencja 1 do 2.
Bandyta - najzwyczajniejszy, ludzki bądź nie, wyjęty spod prawa i nieogolony typ, włóczący się indywidualnie lub kolektywnie po drogach i bezdrożach Isenduur. Uzbrojony zazwyczaj w najzwyklejszy, często przynajmniej częściowo zużyty oręż, dystansowy bądź nie. Nie spotkasz wśród bandytów maga, a jeśli tak - spodziewaj się, że ta grupka ma drugie i trzecie dno...
WO - 1, WK - 2
Siła 4, żywotność 12
zręczność 5,
Siła woli 2,
Inteligencja 3.
Herszt Bandytów - szumowina szumowin i drań jakich mało. Brzydszy i silniejszy od reszty, na pewno go poznasz - wśród bandytów to głównie rozmiar ma znaczenie. Zazwyczaj tez z lepsza, a przynajmniej cięższą bronią. Pocieszę Cie - w Isenduur więcej grupek bez herszta, więc prawdopodobieństwo, że napotkasz to bydlę jest stosunkowo niewielkie...
WO - 2, WK - 3,
Siła 6 lub 7, żywotność 19,
Zręczność 5,
Siła Woli 3,
Inteligencja 4, w porywach nawet 5.
Mag - wyrzutek - ot społeczny margines, włóczy się i krzywdzi co popadnie. Nie sprzymierza się z bandytami - to dla niego ponoć zbyt brudna profesja. Mag taki często w przeszłości dopuszczał się zabronionych czynów - nekromancji bądź eksperymentów na ludziach, co stało się przyczyną jego obecnego trybu życia. Pojedynczo stosunkowo niegroźny, a i ryzyko, że spotkasz kilku na raz jest niewielkie - to tacy indywidualiści...
WO - 1 lub 2, zależnie od stopnia maga, WK - 2,
Siła 4, żywotność 12,
Zręczność 5,
Siła woli 7 do 8,
Inteligencja 6.
Dzikus - co tu dużo gadać, duża kupa mięcha, z kiepską zbroją ale ogromną maczugą mogącą zrobic z Ciebie sałatkę z buraków. Dzikusy to często wyrzutki z plemienia Bergenów - zdeformowane noworodki, odchowane przez matkę naturę. Są wielkie, i niebezpieczne. No i bezdennie głupie i niezdarne, tym niemniej - lepiej uważajcie...
WO - 3, WK - 1,
Siła 8, żywotność 20,
Zręczność 2 do 3,
Siła Woli 0,
Inteligencja -1.
Wilk - najpowszechniej występujący w każdym lesie stwór. Ponoć te bagienne osiągają większe rozmiary od innych... Gówno prawda, wszędzie są tak samo ogromne, kolejna pozostałość po nieudanym Rytuale. Wilk jaki jest, każdy widzi - duży, z poszarpaną, siwą sierścią i pianą toczącą się z pyska. Nie daj się ugryźć, bo stracisz kawałek ciała, do którego pewnie jesteś przywiązany/a.
WO – 1, WK – 1,
Siła 4, żywotność 12,
Zręczność 6,
Siła Woli 0,
Inteligencja 4.
Smocza Hiena – w sumie do hieny temu daleko, ale... Stwory te również żywią się padliną. Czemu smocza? A no, bo lata i jest pokryte w większości łuskami. Jest wielkości 10 letniego dziecka, z tym że dziesięcioletnie nie ma 15 centymetrowego żądła przy giętkim niczym ogon odwłoku używanym do walki. Kurewsko niebezpieczne bestie – rana zadana przez żądło szybko zaczyna puchnąć i śmierdzieć jak wychodek trolla. Na szczęście możliwe jest dosyć szybkie wykurowanie się z ugryzienia – jeśli wie się, jak leczyć...
WO – 1, WK – 2,
Siła 4, żywotność 10,
Zręczność 6,
Siła Woli 0,
Inteligencja 3.
Bestiariusz będzie uzupełniany na bieżąco. Proszę o ewentualne uwagi w sprawie poprawek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|